La Chambre

Conseil d'Administration CCIFV 2019-2021 l Board of Directors CCIFV 2019-2021

Mise à jour du 25/04/2019

Le nouveau Conseil d'Administration élu le 11 avril dernier a réuni ses membres à Hanoi et HCMV pour élire son Bureau Exécutif. Les résultats sont les suivants :

PRESIDENT : Thibaut GIROUX,  Stolz Miras
SECRETAIRE GENERALE : Anais VICTOR, French Tech Vietnam
TRESORIER : Jean-Charles BELLIOL , FIT group

VICE-PRESIDENTS HCMV :
Henri-Charles CLAUDE,  Aden
Anne FERTEUX, Bolloré
Jeremy ODOUX, Blue gate

VICE-PRESIDENTS Hanoi :
Philippe LEGRAND PERRUCHOT, Saint Honoré
Antoine MOUGENOT,
AREP

-------------------------------------------------------------

Toute l’équipe de la CCIFV tient à vous remercier pour cette forte participation à notre Assemblée Générale 2019 à Hanoi et HCMV, rassemblant un total de 118 présents hier soir. Cela démontre votre volonté à vous impliquer dans la vie de la Chambre.

Nous remercions les 40 candidats qui ont participé à l’élection, nombre record dans l’histoire de la Chambre.

191 bulletins de vote ont été déposé, comprenant 22 à Hanoi et 169 à HCMV.

Nous vous prions de trouver ci-dessous le résultat définitif des 19 nouveaux administrateurs qui composeront le Conseil d’Administration (CA) CCIFV, mandat 2019-2021 :

Total of votes :   HCMC : 14/15 confirmed
HCMC 169   6 - AUDIER
Hanoi 22   7 - BELLIOL
TOTAL 191   8 - BERION
      9 - BRUTUS
Da Nang :  1/1 confirmed   10 - BUGLIO
1 -  MERCEY   11 - CLAUDE
      12 - FERTEUX
Hanoi : 4/4 confirmed   13 - GENET
2 - ANDRE    14 - GIROUX
3 - LEGRAND    15 - LE DREAU
4 - MOUGENOT   16 - LECLEF
5 - NGUYEN VIET HUNG    17 - MERMET
      18 - ODOUX
      19 - VICTOR

Une égalité parfaite entre 3 candidats est constatée pour le 20ème siège entre Julien Brun, Gilles Hong Tuan et Luc Mandret. Il appartiendra au nouveau CA de décider du mode de fonctionnement pour départager ces candidats.

Les originaux des bulletins de vote sont dans l’immédiat conservés par Mazars.

Le nouveau CA complet se réunira dans les meilleurs délais afin d’élire, en son sein, le nouveau Bureau composé de 1 président, 5 vice-présidents, 1 trésorier et 1 secrétaire général.

Nous vous remercions une nouvelle fois pour votre soutien précieux.
Le Secrétaire Général CCIFV

Document annexe ci-dessous.

*************************************************************

Update of 25/04/2019

The new Board of Directors elected on 11 April brought its members together in Hanoi and HCMV to elect its Executive Board. Results are as follows:

PRESIDENT: Thibaut GIROUX, Stolz Miras
GENERAL SECRETARY: Anais VICTOR, French Tech Vietnam
TREASURER: Jean-Charles BELLIOL, FIT group

VICE-PRESIDENTS HCMC:
Henri-Charles CLAUDE, Aden
Anne FERTEUX, Bolloré
Jeremy ODOUX, Blue gate

VICE-PRESIDENTS Hanoi:
Philippe LEGRAND PERRUCHOT, Saint Honoré
Antoine MOUGENOT, AREP

-------------------------------------------------------------

On behalf of CCIFV’s team, we would like to thank you for your participation in the 2019 CCIFV Annual General Meeting in Hanoi and Ho Chi Minh City, which gathered 118 participants yesterday night. This participation rate confirms your willingness to be involved in CCIFV’s activities.

We are thankful to the 40 candidates who applied, a record number in our history.

A total of 191 ballots have been counted, including 22 in Hanoi and 169 in HCMC.

Please find above the final results of the election, listing the 19 administrators part of the board of directors of CCIFV, mandate 2019-2021.

There is an equal result between 3 candidates, appointed for the 20th seat, between Julien Brun, Gilles Hong Tuan and Luc Mandret. The new board of directors will decide on the procedure to appoint the last administrator.

The original ballots are now in possession of Mazars.

The new complete board of directors will gather as soon as possible in order to elect the new Board Members composed of 1 chairman, 5 vice-chairman, 1 treasurer and 1 secretary general.

Thank you again for your support.

CCIFV General Secretary

Documentation

Télécharger AG_CCIFV_2019_l_Decompte_des_votes_CA_2019-2021.pdf  (PDF • 19 Ko)