La Chambre Networking

HCMC: Networking "French Tuesday #4"

SURPRIIIIIISE
District 4
HCMC

Langue : International

Tarif :
CCIFV Members: FREE OF CHARGE
Co-hosts Members: 100.000 VND
Non-Members: 250.000 VND

Forget the rainy season with the French business community!

CCIFV networking meeting in HCMC is Back and this edition will be at a CCIFV member's!

CCI France-Vietnam is nothing without the French business community in Vietnam. This community? It's you!

Come meet the members of the Chamber and all the people who drive the European community along with the dynamics of the city.

Every last tuesday of the month, from 7 p.m to 9 p.m, you will be invited  for a casual aperitif.

Event open to all. Access is free of charge for our members including a welcoming drink and petits fours for everyone.

***************************************************

Rendez-vous networking de la CCIFV à HCMV, le retour ! Et cette édition se passera dans les locaux d'un de nos membres !

La CCI France-Vietnam n'est rien sans la communauté d'affaires française au Vietnam. Cette communauté? C'est vous! Venez rencontrer les membres de la Chambre et tous les acteurs qui animent la communauté européenne la plus dynamique de la ville.

Tous les derniers mardis du mois, de 19h à 21h, rendez-vous pour un apéritif décontracté.

Événement ouvert à tous. L'accès est GRATUIT pour les membres avec un verre d'accueil offert et petits fours.

Restez connecté pour en savoir plus sur le lieu de cette édition !

Modalités d'accès